RSS 2.0

Nytt i sminkväskan
2011-12-06 22:24:40 | shopping | Kommentera här! 1



Det här inlägget hade jag tänkt att ge er igår, men då funkade det inte tat lägga upp bilder, tydligen. Så ni får det nu istället.

Köpte basmink igår, vilket är typ det jobbigaste att köpa. de är roligt tt köpa typ läppglans och snygga ögonskuggor, men foundation osv är lite småtråkigt. Men detta fick jag med mig hem iallafall.

Telescopic Mascara Carbon Black från L'Oreal
Har haft den här mascaran förut, så jag minns inte hur den var då, men använde den imorse och de är helt ok bra. Man får långa fransar, men de är svårt att få dem jämna och fransarna klumpar ihop sig litegrann så det ser ut som tt man har 5 fransar totalt. Fast det brukar alltid bli så för mig i början när det är så mycket mascara i den.

Anti Shine Mattifying Powder från IsaDora
Var bara lite nyfiken på att testa ett nytt puder eftersom jag har haft samma puder rätt så långe, som har funkat helt okej men inte wow-bra. De är meningen att detta puder ska hålla huden matt hela dagen. Men nja, kände mig rätt så glansig vid slutet av dagen och jag blev väldigt oljig av den. Så nej, det var ingen hit.

Double Stay Mineral Matt Foundation från Lumene
Denna foundation är jättebra! Har haft den en omgång innan och den funkar väldigt bra. Tyvärr så täcker den inte så bra (den är lite vattnig). Denna kan jag rekommendera till er som har fet hy och som vill att foundationen inte ska "rinna av" efter några timmar. Om ni vill ha en mer utförlig recension på denna, klicka här!



FRIDA

AHH NICE! jag får finnar av isadoras puder..

2011-12-06 @ 23:35:52
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback