RSS 2.0

utställning med affisch-missöde
2013-05-27 20:46:00 | konstskolan | Kommentera här! 0

 
Har irrat runt som en höna hela dagen. Under den här veckan kommer vi (min klass) att ha avslutningsutställning och det betyder mycket jobb! Satt och gjorde den här affischen igår kväll och spenderade mestadels av dagen att göra den klar och skriva ut X antal kopior. När jag var nöjd och klar visade det sig att jag hade skrivit fel datum, så det var bara att göra om och göra rätt. 
 
Efter missödet med affischerna komponerade jag ihop min del av utställningen och blev riktigt riktigt nöjd. Så om du har möjlighet att ta dig till Buträsk under någon av utställningstillfällen är du varmt välkommen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback