RSS 2.0

pearl box clutch
2013-05-29 21:17:00 | min garderob | Kommentera här! 0

 
 
Jag är alldeles kär i den här clutchväskan från MaggieSoMagic (en hantverksshop på Etsy). Fick den för mer än en månad sedan och har haft så svårt att hålla mina tassar borta från den. Jag ska inviga den på balen som är nästa vecka, den kommer att passa så bra till min balklänning! Definitivt mitt bästa köp någonsin!
 
För er som inte vet vad Etsy är så kan jag berätta att det är en sida, eller snarare ett nätverk, där säljare över hela världen kan ha en egen shop. Alla varorna man säljer måste vara antingen handgjorda eller vintage. Det är en sida som jag verkligen kan rekommendera om ni vill hitta unika underbart fina ting. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback