RSS 2.0

min balfrisyr
2013-06-13 18:38:00 | allmänt | Kommentera här! 0

 
Jag fick en fråga tidigare idag angånde vem det var som gjorde min balfrisyr. Jag tänkte att det kunde vara bra att göra ett inlägg om det, ifall det är någon annan som också undrar samma sak. 
 
Jag fick min balfrisyr gjord av GunMarie Olsson på Saxonz! Eftersom jag hade en så speciell klänning så ville jag inte ha en så dramatisk håruppsättning, men såklart ändå lite speciell (gillar det ovanliga). Så efter att ha tittat på inspirationsbilder och planerat litegrann med GunMarie kom den här frisyren fram! Innan baldagen hade jag egentligen inte en så konkret plan hur det skulle se ut i verkligeheten, men jag hade ändå ett hum. 
 
Frisyren blev sååå mycket finare än jag hade trott. GunMarie gjorde ett fantastiskt jobb! Fick kommentarer hela kvällen om hur fint det var och var jättenära på att vinna "kvällens frisyr" (de lottade mellan mig och en annan tjej). Jag praktiskt tagit grät när jag var tvungen att ta ut allt då jag skulle lägga mig! Om jag kunde å skulle jag gå runt med den frisyren dagarna långa.
 
Ifall du ska gå på balen i Skellefteå någon gång framöver, gör frisyren hos henne eller Elenor på Saxonz! 
 
Dessutom så kan du kika in på deras hemsida och facebooksida!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback