RSS 2.0

makeover: ankle strap
2013-07-23 15:18:07 | allmänt | Kommentera här! 0

Har spenderat en stund på eftermiddagen med en liten makeover! Köpte ett par heeled loafers när jag var i Las Palmas. När jag köpte dem tyckte jag att skorna passade utmärkt, men eftersom mina fötter var rätt så svullna av värmen när jag provade dem blev jag lite lurad. Märkte at de var lite för stora när jag prövade dem ett tag efter resan. Har grubblat länge över hur jag skulle få dem att sluta chippa. För en vecka sedan kom jag på lösningen! Jag valde att låna ett par avtagbara ankle straps från ett annat par skor och sydde fast en liten "flärp" på dem. Enkelt och smidigt!
 
FÖRE:

Lite sytråd, en stark nål och mycket tålamod..

 
EFTER:
 
Nu sitter dem som en smäck!
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback