RSS 2.0

filmmusik på Spotify
2013-07-04 19:25:00 | allmänt | Kommentera här! 0

 
Jag är lite speciell när det kommer till musik. Det var inte förrän för några få veckor sedan som jag till slut anammade Spotify! Dessutom så lyssnar jag inte på "vanlig" musik, utan fyller mina öron med filmmusik istället.  Den enda musiken jag verkligen kan bli blown away av är filmmusik. Storslagna musikstycken från äventyrsfilmer, som t.ex. Lord Of The Rings och Avatar, slår verkligen bort fötterna från marken. Är också vääääldigt svag för rent pianospel. MYCKET svag. Därför älskar jag soundtracket från "Pride and Prejudice"! Fantastisk film  med så fantastiskt pianospel!
 
Får rysningar av välbehag varje gång jag låter min "filmmusik"-lista spela i repeat! Är du intresserad av att lyssna på min spellista, sök på spotify:user:liinnjohansson i sökrutan! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback