RSS 2.0

från jobb till London
2013-08-13 11:38:00 | allmänt | Kommentera här! 0

På grund av mycket jobb och väldigt lite pigg ledig tid så har det stått stilla här på
 
bloggen. Som ni har märkt. Men nu mina vänner har jag jobbat klart för sommaren! Känns skönt att få lite semester innan jag börjar mitt andra år på konstlinjen på Edelvik, även om det har varit mycket lärorikt att få jobba som boendehandledare. 
 
Och för er som inte vet så flyger jag till regnigare breddgrader på fredag! Londons vackra byggnader, ståtliga sevärdheter och fantastiska shoppingutbud står på menyn. Kommer att bli underbart roligt att få fara dit med världens bästa Madelené och bara njuta av att äntligen få besöka det land som har fascinerat mig under en lång tid! 
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback