RSS 2.0

the first one
2012-10-22 20:25:00 | allmänt | Kommentera här! 1

 
Är ingen tedrickare, men nu när jag är förkyld är det verkligen ett måste. Te med smak av glögg fick värma mitt frusna inre nu under kvällen (bara för att det snart är jul). Har för en gångs skull börjat använda de koppar som jag har tillverkat själv. Och precis som jag har anat hela tiden så är de superbra! 
 
Koppen på bilden var den första koppen jag gjorde. Tycker nu att den är alldeles för tjock och ojämn. Men det är väl så med allt, vi utvecklas och gör saker med bättre och bättre resultat. Bara man inte förlorar sig själv helt så är utveckling ett rent och skärt underverk.

MADDISENJ

vilken fin kopp

2012-10-23 @ 21:18:21
URL: http://maddisenj.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback