RSS 2.0

Sa någon "bild", attans!
2012-10-10 21:24:00 | allmänt | Kommentera här! 0

 
Foto: Madelené
 
Skolan gick segt denna molniga och kalla dag. Vi har börjat ha bild och jag kan bara säga det att jag verkligen inte är en bild-tjej! När jag hör ordet "bild" vill jag springa och gömma mig under ett bord. Beror nog på att jag är rätt så kass på tekniker inom bild och för att jag inte jobbar så bra efter riktlinjer. 
 
Blev som tur var gofika när jag kom hem eftersom vi har firat min kusin som fyller 20 år idag! Grattis grattis! Kan knappt tro att det snart är min tur om några månader! Hinner förhoppningsvis uträtta något stordåd innan dess. Jag menar, man är bara 19 år en gång i livet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback