RSS 2.0

shop til you drop
2012-05-12 13:35:58 | shopping | Kommentera här! 1

| Stövlar och tygskor Skopunkten | BBCream ICA MAXI |
Följde med mamma och pappa på Solbacken idag och fick med mig dessa godbitar hem. Var bara tänkt att jag skulle köpa BB-krämen men det blev två par skor också (wooops hihi). Är mycket nöjd över dagens inköp med tanke påatt jag har letat land och rike efter en ljus BB-cream. Vars jag än har letat så har det bara funnits medium kvar. Men nu mina vänner är den i mina ägor. Ger en recension på den senare!
Mitt hår är en som en enda stor rishög, så det blir nog att kladda in det med en fet hårinpackning. Ju flottigare desto bättre! Folk ska tro att jag är vandrande ister efter min behandling. Mmmm..vilken finfin tanke.

CISSI

Har du testat bb-creamen? Vill veta om den är bra!

2012-05-14 @ 17:00:54
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback