RSS 2.0

huvudvärkens hemmaplan
2012-05-29 22:38:09 | allmänt | Kommentera här! 1

Det är verkligen inte min tid just nu. Igår fick jag migrän som höll sig fast typ hela dagen. Idag har jag gått okring med huvudvärk, mått illa och är helt slut i kroppen. Jag antar att det är för att jag äntligen får slappna av helt för första gången sedan jullovet. Det har varit så mycket med företaget att jag knappt har stått pall. Så nu när jag äntligen kan slappna av så forsar sjukdomarna fram. Livet enligt en sjukligt stressad person.
Ser inte så ljust ut inför morgondagen. Det suger verkligen med tanke på att jag missar det roliga vi har planerat att göra med klassen. Varför ska jag bli sjuk dom sista veckorna innan studenten. Ja det är ett mysterium.
Nu ska jag försöka att sova bort alla bekymmer. Godnatt!

Carly R Japsen Sweden - Din största Carly blogg

Hej är allt bra med dig? :)

2012-06-09 @ 15:34:39
URL: http://carlyraejepsensweden.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback