RSS 2.0

hej på dig ledighetskomitén
2012-05-07 18:20:36 | allmänt | Kommentera här! 1

Idag har jag varit leeedig! Fast jag har jobbat med en jättejobbig svenskauppgift. Att det ska finnas så himla lite information om hur H&M arbetar med miljön. Jättekonstigt! Kommer ju att se ut som att jag har använt all information från samma ställe, dumma källanvisning. Annars hade jag ju kunnat hitta på källor, hehe. Men not today!
Är egentligen ledig imorgon också, men jag tror att jag ändå ska fara och jobba med en kopp. Har så många som älskar mina mönster och vill ha mina koppar. Men tyvärr finns det så lite tid. Fast ni ska inte misströsta, jag kommer att fortsätta hela sommaren. Då kommer kopparna att finnas på Hemtrevnad, Skellefteå. Kul va?
Nu måste jag fortsätta med arbetet även om jag vill att det ska brinna i helvetet!

frida

finis!!!

2012-05-07 @ 19:37:30
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback