RSS 2.0

transparent / pearls / luxury green
2012-03-31 17:32:09 | shopping | Kommentera här! 1



/ Skjortklänning BikBok / Halsband Gina Tricot / Nagellack KICKS /

Tre nyheter i mina ägor. Halsbandet köpte jag igår och det andra köpte jag idag när vi var på stan hela familjen. Halsbandet har jag suktat efter i typ ett halvår! Hann inte beställa det när det fanns på hemsidan och NU, efter ett halvår, får de in det i butik i Skellefteå. Extremt sent kan jag tycka!

Skjortklänningen är såååå sjuuuukt fin! Hade tänkt att köpa en svart tidigare, men den tog slut. Tur det för denna färg är så mycket snyggare och passar klockrent med rött hår. OM jag valde att gå på balen så hade jag fösökt att hitta en klänning med samma färg. Grymt snyggt!


DAISY

Så himla fina klänning :)

2012-04-03 @ 01:10:43
URL: http://daisykewk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback