RSS 2.0

tidsoptimist
2012-03-02 18:30:43 | Våra koppar | Kommentera här! 1



Den här koppen målade jag klar idag. Trodde för en gångs skull att jag skulle få sluta tidigt (inte typ klockan 6!!) eftersom jag började mycket tidigare än vanligt. Men tji fick jag! Började måla 12.40 och mönstret var klart 17.45. Så nja...blev inte riktigt någon tidig fredag för mig denna gång heller. Men det var tur att jag började att måla tidigare. Annars hade jag inte suttit hemma nu och skrivit det här.

Tycker att mönstret blev helt okej. Blev lite rörigare än jag hade tänkt. Men det funkar. Färgen blir svart sen, så ni vet!

Ida

Snygg!

2012-03-02 @ 19:43:11
URL: http://idasplace.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback