RSS 2.0

lite skoproblem
2012-03-30 18:58:25 | mode | Kommentera här! 0

Tog en snabbis på stan och provade dessa potentiella skor till studenten. Vill för en gångs skull köpa några skor som jag kan ha sedan till vardags. Dessutom så är jag ingen höjdare på att gå i höga klackar och då är det bättre att välja några som man kan gå i (det finns inget mer pinsamt och fult än människor som inte kan gå i de skor de har på sig). Vi kommer ju också att gå och stå väldigt mycket, så jag vill ha ett par bekväma skor.
Men nu till den megasuperstora frågan. Vilken färg?? Det är finare med ljusa skor till sommaren, men man har mer användning för svarta skor. Dessutom så vet jag inte riktigt om den beigea färgen passar till den klänning jag förhoppningsvis kan klicka hem snart (måste komma in i min storlek först).
Vad tycker ni??




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback