RSS 2.0

bloggpausen upphör
2012-01-28 19:18:13 | allmänt | Kommentera här! 0

Nu har jag tänkt att upphöra min bloggpaus. Ja, jag vet, jag har inte riktigt berättat att jag har tagit en bloggpaus. Men jag antar att ni är så smarta att ni förstår att jag har haft det. Så nej, jag har inte dött på något sätt.

Jag hoppas att ni inte har saknat mig allt för mycket, för då tycker jag synd om er. Men jag ska försöka att rätta till skadan! Det har hänt litegrann under bloggpausen:

- Har firat min födelsedag. Lite senare än tänkt eftersom jag blev sjuk. Men som man brukar säga, bättre sent än aldrig.

- Har försökt att lära mig min nya mobil. Har haft touch förut, så det är inte helt nytt för mig. Men det är inte riktigt samma sak ändå.

- Har köpt nya skor! Förjävligt (ursäkta språket) snygga, men jag har inte impregnerat dem än, borde göra det snart så jag kan använda dem.

- Har gjort en ny kopp. Tror att den kommer att bli en av de snyggaste jag har gjort (om den klarar av bränningarna utan att spricka och ha sig).

Välkomnar mig själv tillbaka till bloggvärlden!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback