RSS 2.0

mina nyårslöften 2012
2012-01-02 14:25:45 | allmänt | Kommentera här! 2



Mina nyårslöften 2012:

1. Städa mitt rum oftare. Det förvandlas alldeles för ofta till Bagdads slumkvarter och det gör både mina föräldrar och mig själv stressade. Så för att förbättra vår hälsa ska jag städa det oftare. Mitt enda problem är att jag hatar att städa. Men inget är omöjligt år 2012!

2. Börja motionssimma kontinueligt. Har motionsimmat några gåger tidigare, men det har aldrig blivit någon struktur på det hela. Har tänkt att köpa ett 3-månaderskort, vilket betyder att jag måste simma två gånger i veckan för att det ska vara värt pengarna. Låter som en utmaning! Bring it on!

3. Blogga oftare. Detta löfte gillar ni va?

4. Spendera mer tid med McDreamy. Han är värd mer uppmärksamhet än vad han har fått den senaste tiden. Han är världens underbaraste kanin! Efter att Sean dog så har jag fått mer tid till McDreamy, men jag har inte riktgit använt den på bästa sätt. Men i år! Då ska det bli andra bullar!

Tror ni att jag kommer att hålla något av dessa löften? Jag hoppas då att jag gör det med tanke på att de är så få. I will do my best!




CISSI

go linn go!

2012-01-02 @ 16:29:26
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Elna

Naw, vilken söt liten kanin! :)

2012-01-02 @ 22:54:16
URL: http://litenlaxmar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback