RSS 2.0

magiska ASOS
2012-01-12 20:00:00 | mode | Kommentera här! 0



Alltså, ASOS är ju underbart! Deras rea måste vara en av de bästa! Inte som H&Ms fattiga rea där allt ser helt mysko ut. På ASOS rea finns det såklart plagg som man undrar hur de tänkte när de gjorde dem. Men mest är kläder som har kostat alldeles på tok för mycket och inte sålt pågrund av det.

Den här klänningen tycker jag ser helt magisk ut. Enkel, rak med de lilla extra. Kostar ynka 200 kronor och skulle sitta finfint att ha i garderoben (och på sig såklart!). Fast den tar hela tiden slut i min storlek, tyvärr. ska hålla mig uppdaterad varje dag för att se om den kommer in i min storlek igen. Ibland kan de göra det även om det är på rean. Jag hoppas innerligt att det är fallet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback