RSS 2.0

helt ok
2012-01-10 21:41:42 | allmänt | Kommentera här! 0



Kände mig såhär ↑ snygg idag. Skulle behöva spendera lite tid i karantän, med tanke på att jag har atombomb-fält i mitt ansikte. Får hela tiden nya undergrounders(minor) som tar förjävligt ont och gör så att jag ser ut som självaste Ringaren i Notre dam, fast i ansiktet.

Slutade egentligen ca halv 3 idag, men jag stannand kvar till typ fyra eftersom jag hällde i ny lera i koppformarna. Märkte också två minimala sprickor i min senaste kopp (som jag är väääldigt nöjd med mönstret på). Det drar ut lite jobbarlust ur en, men det är bara att hoppas på att sprickorna inte blir större. För då gör det ingenting.

Sammanfattning: Första skoldagen - helt ok.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback