RSS 2.0

ett litet steg på vägen
2012-01-11 21:15:18 | Teknik - inredning & design | Kommentera här! 0



Foto: Ung företagsamhet

↑ En bild på mig när jag jobbar med en kopp. Koncenterad eller vad??

Lyckades med att låsa in min nyckel i skåpet idag. Tro det eller ej så är det bara andra gången under hela min gymnasietid. Lite sjukt med tanke på att jag är en ett jättebra exempel på en "glömma nyckel eller lägga nyckeln i jackan och låsa in den innan jag hinner tänka på vad jag gör - tjej". Borde skaffa kodlås, men jag har inte ett så bra minne så det skulle bara se ut som att jag försöker knäcka någon annans kodlås eftersom jag skulle glömma bort min egen kod hela tiden. Så som en slutsats kan jag väl säga att jag är en "inte ha något lås på skåpet eller inte ens ha ett skåp - tjej".

Gjorde lite övertid på skolan, som vanligt, för att fixa litegrann på en kopp. Men missförstå mig inte. De är kul att jobba med kopparna, det är därför jag stannar längre. Dopade även en kopp i glasyr, så den ska vara klar på fredag! Spännande!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback