RSS 2.0

Nytt läppstift
2012-02-18 14:41:09 | shopping | Kommentera här! 0



Köpte ett nytt läppstift i förgår från Max Factor. Det heter Color Riche Intense, 288 Intense fuschia. Är egentligen aviserad till brunetter, men jag tycker att den passar lika bra på mig som är blond. Dessutom så kommer det att passa om det blir så att jag färgar håret i den rödfärg jag har tänkt mig. Kan vara bra att tänka på det också!

Det har en intensive dämpad chockrosa färg. Tycker att det är jättesnyggt! Fick rätt så många kommentarer om det igår och den roligaste kom från min lärare Tommy, "Har du doppad läpparna i färgburken...". Vet inte om det var en bra eller dålig kommentar, men jag tog det som en komplimang, hehe.

Synd bara att man inte har några läppstiftsläppar egentligen. Men jag har börjat skita i det och ha läppstift ändå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback