RSS 2.0

tomorrow's a new day
2012-02-02 18:03:30 | allmänt | Kommentera här! 0



Hej alla glada!
Önskar att jag också var glad idag, men för stunden har jag ont i huvudet och fryser! Det är kylan som ställer till det med min känsliga kropp. Dessutom är jag så fasansfull stressad eftersom vi har så mycket att skriva på företagslektionerna. Vi ska vara med i nästan varenda tävling på mässan. Så det är många tävlingsbidrag som ska bli klara.

Ska bli spännande att se hur koppen med "staden" ser ut i svartvitt. Är sååå nervös inför nästa bränning, då allt kan hända. Har haft en sådan otur med mina senaste tre koppar. Men jag känner på mig att det kommer att vända snart. It's time!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback