RSS 2.0

"inte riktigt göra det man ska" - söndag
2012-02-19 22:38:06 | allmänt | Kommentera här! 1



Saknar dig gulle - Sean ♥

Har varit så sjukt oengagerad idag! Borde ha skrivit på en samhällsläxa och en svenskaläxa, städat kaninburen, städat rummet, knåpat ihop en bloppis och behandla mina skor. Men mina vänner, dett har jag gjort istället:

- Spelat spel på mobilen
- Tittat på tv
- Suttit vid datorn
- Fikat
- Tittat på ännu mer tv
- Fikat igen
- Ätit godis
- Funderat ännu mer på om jag ska färga håret rött

Ja, ni ser ju. Har inte gjort något idag som jag kan vara stolt över. Kanske att jag har klarat mig från att rulla fram efter allt fika..om det är något at vara stolt över vill säga.

Önskar att jag hade orken att göra allt jag egentligen borde göra. Men den finns inte riktigt där. Tur att det är sportlov snart, för då ska jag vara wild and crazy! Typ. Kanske.

GODNATT ♥

Johanna

vilken sötnos!

2012-02-21 @ 08:17:07
URL: http://jlundegardh.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback