RSS 2.0

ibland sviker hälsan
2012-02-05 20:19:52 | allmänt | Kommentera här! 0



Har megaont i magen och har haft det hela helgen. Mensvärk + magkatarr är ingen hit! Är så stressad över företaget, alla tävlingsbidrag som ska skickas in och att kopparna måste börja bli bra för at vi ska ha något att sälja på mässan. Men samtidigt är det kul att få jobba med något som man märker att man brinner för. Allt kreativt är ett skänk från ovan.

vi få se om jag klarar av att fara till skolan imorgon. Just nu vill jag bara lägga mig i sängen och drömma mig bort till bättre tider. Får väl trösta mig med att vi har preliminärbokat en superfin stuga i Kittelfjäll inför sportlovet. Nu är det bara att få ihop 12 personer som vill följa. Låter som en utmaning. Bring it on!

Förresten, funderar kanske på att gå något år på konstskola. Kan bli en bra mjukstart inför enhårdare vidareutbildning. Hmm..kan va något.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback