RSS 2.0

ASOS-beställning
2012-02-09 12:04:14 | shopping | Kommentera här! 1

Igår klickade jag och min syster (som borde börja blogga igen, kommentera det på hennes blogg åt mig!) hem en beställning från ASOS. Som ni kanske vet så har jag suktat efter klänningen till vänster ett bra tag nu och äntligen slog jag till! Hoppas bara på att den passar, för den kan ju vara helt annorlunda i verkligheten.
Härligt att få in lite nytt i garderoben. Det blir även två toppar till (Mimmis beställning). Härligt härligt! Har dessutom rensat ut min garderob, så i helgen kommer en bloppis!
Från och med nu måste jag sluta köpa impulsköp. Min garderob är full med sådana plagg som jag nästan aldrig använder. Shame on me!

Sari

Åh så fin klänning!

2012-02-11 @ 16:50:06
URL: http://rodeogirl.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback