RSS 2.0

29 februari
2012-02-29 22:32:20 | allmänt | Kommentera här! 0



Avslutade skottdagen med salami & brie - mackor. Guds gåva till jorden! Så extremt gottigott! Ni som inte gillar brieost missar verkligen något amazing. Det är ett som är säkert!

Hade sovmorgon idag som jag senare jobbade in med lite övertid på skolan. Kopparna gör inte sig själv helt enkelt. Så nu har jag påbörjat en ny kopp och förhoppningsvis fixat mina koppar som hade sprickor i sig. Det måste funka annars blir jag ju tokig!

Har sovmorgon imorgon också. Vi ska fara på någon slags "Campusdag" och bli informerade om några vidareutbildningar man kan välja senare när man har gått ut. Själv har jag tänkt att kika in Edelvik och Solvik (konstfolkskolor). Kan vara kul att gå ett år på någon av dessa. Ser det mer som ett sabatsår och en skoj grej.

Vem vet, det är kanske är mina koppar som ni ser på "dyrkonsthyllan" senare.  





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback