RSS 2.0

12-02-2012
2012-02-12 21:52:26 | allmänt | Kommentera här! 0



Så var helgen snart slut igen. Tiden går så sjukt fort! Det är som att någon trycker på spolaknappen och vips så är man en vecka framåt i tiden. Om det är bra eller dåligt kan man diskutera.

Idag har jag hunnit med detta:
- Tittat på längdskidor och skidskytte. Väldigt roligt och dramatiskt må jag säga.
- Käkat upp resten av lördagsgodiset.
- Varit modell till en hemsida som pappa håller på att fixa.
- Varit halvblind ett tag eftersom jag fick migrän. Fick flimmer på ena ögat och har mått pyton halva dagen.
- Förbättrat loggan till företaget.

Det är väl typ det jag har åstadkommit en dag som denna. Hade tänkt att göra fler saker idag, men blev handikappad pågrund av migränen. Får fixa allt det senare.

Hoppas att ni har haft en bra helg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback