RSS 2.0

svart poncho
2011-09-27 17:52:38 | outfits | Kommentera här! 1



/ Poncho Gina Tricot (NY!) / Kavaj H&M / Tröja BikBok / Jeans Gina Tricot / + Boots Scorett /

Fick användning av min nya poncho/sjal som jag fyndade på "frikvällen". Det var 20 % på en valfri vara, så jag slog till på ett klädesplagg som jag länge har tänkt att köpa. Katching! Grymt skön att ha nu när det är lite ruskigt jöstväder ute.

Höll seriöst på att blåsa bort till de sälla jaktmarkerna idag. Mitt paraply behandlas på intensivvården just nu med livshotande skador. Så det kan gåååå när det blåser såååå.

Nog med trams! Ikväll är det idol och jag hoppas innerligt att jag inte behöver skämmas som jag faktiskt gjorde igår! Grymt dålig början.


mimmi

håller med fullkomligt om idol!



och tvätta din nya tröja, det lukar second hand i en radie på 10 meter runt den.....

2011-09-27 @ 18:43:29
URL: http://mimmirodbetan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback