RSS 2.0

gårkvällen
2011-09-10 17:57:00 | familj & vänner | Kommentera här! 3







Bild: Cissi och frida

Hade en superdupertrevlig gårkväll med de finaste tjejerna som finns! Det var vår första middag i vår egna "Halv 8 hos mig", som spenderades hemma hos mig. Så jag och Mimmi (min syster) lagade maten och sedan blev det betygsättning precis som på tv.

Vår meny:
Förrätt: ceviche a la crevettes
Huvudrätt: Kyckling fylld med Italen, med rostade rotsaker i ugn och EN TZATZIKI MED KLÖÖÖÖÖÖÖÖS.
Efterrätt: Blått, vitt å gult i en skål.... och brunt...

Jag hoppas att alla gillade det vi serverade. Jag kände tyvärr ingen smak eftersom jag var så täppt i näsan och det var nästan som nigarafallet forsade ut genom den. Men jaag hade trevligt ändå och blev lika mätt som alla andra.

Första gången jag hade "backslick" på år och dagar. Kanske borde fortsätta ha det?
Trackback