RSS 2.0

min dag + beställning
2011-10-13 18:18:25 | shopping | Kommentera här! 0



Har väldigt lite pengar just nu, men jag är i sådant extremt stort behov av vanliga härliga trosor i bomull. Som man bara kan gosa runt i (hehe). Alla mina har börjat ramla sönder, vilket inte är OK!. Så idag så tog jag tjuren vid hornen och beställde hem nya (mamma)trosor och en ny Bh från H&M. De har rea på massa med basic-underkläder. Så om ni är i behov av det, passa på!

Idag fick vi se våra första koppar till UF-företaget! De blur huuur fina som helst. Min lärare (som även är keramiker) var väldigt imponerad av hur fina de blev. Grymt kul!

Ikväll hade jag först tänkt att fara och motionssimma, men jag fryser så himla mycket. Tror att jag börjar att bli förkyld, så jag skippar badet. Har ändå simning imorgon på skolan. De får bli mitt träningspass för veckan!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback