RSS 2.0

måste börja om på nytt
2011-10-31 12:14:38 | allmänt | Kommentera här! 1



Saknar dig min lilla älskling! ♥

Hej alla trogna läsare!
Ska försöka att få igång mitt bloggande igen efter all tumult i mitt liv. Mår lite bättre nu, men saknar Sean så sjukt mycket och får fortfarande ångest när jag ska sova. Kommer att ta ett tag innan jag blir mig själv igen.

Idag har jag hitills börjat på att sy om ett klädesplagg som jag hittade på Second hand för ca 1 år sedan. Har aldrig kommit mig för att sy om den. Det är (eller rättare sagt var) en maxiklänning i storlek XXXXXXXXXXXL...typ. Så istället sa den bli en jacka. Låter det lite omöjlig? Jo, det är typ omöjligt eftersom mina sykunskaper är nästan nere på zero! Men jag ska försöka!

Synd att man ska vara så dyster när man har lov..

Anonym

Linn, när en nära vän/husdjur går bort så är det vikitgt att sörja...man får gråta, tycka det är orättvist och att det hände alldeles för tidigt. Men tänk på att du har många fina goa minnen kvar inom dig. Dom kan ingen ta ifrån dig. Detta är en smärtsam men naturlig del av våra liv. Kram<3

2011-10-31 @ 16:25:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback