RSS 2.0

jeans med hög midja
2011-10-04 21:53:28 | shopping | Kommentera här! 0



Dessa jeans från Cheap Monday klickade jag hem på Nelly igår. Min syster har sådana här redan och har varit sugen på att köpa dem ända sedan hon köpte dem. Eller vad säger jag?? Har velat ha svarta jeans med hög midja i typ 3 år. Grymt sköna och har jättebra passform (förutom att de är lite pödiga längst nere vid anklarna, beror på att mina är väldigt smala). Har ett par tröjor som är magkorta, vilket är svårt att använda om jag inte har byxor med hög midja. Rätt så logiskt...

Jeansen borde komma imorgon! Dessutom så fick jag hem mitt ASOS-paket idag!! Allt passade skitbra, så det är bara att behålla allt! Äntligen lite mer "lyxiga" och unika kläder i garderoben som är fylld med fattiga H&M och Gina-kläder.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback