RSS 2.0

jahap...då var det dax igen
2011-11-19 18:03:13 | allmänt | Kommentera här! 0



Var tänkt att fara på en inflyttningsfest och sedan gå ut ikväll. Men jag har tyvär feber, så de planerna gick ju inte riktigt att genomföra. Har varit lite hängig hela dagen och dessutom så tyckte pappa att jag var jätterosig om kinderna. Inte konstigt att det visade sig att jag har feber.

Ska kanske se första Sex ad the city - filmen, men jag vet inte om jag orkar. Haha, jag vet att det låter lite konstigt. Men jag orkar inte att se alla snygga kläder, gråta över hur jobbig Mr Big kan vara och se Carrie slå honom med brudbuketten. Men maybe!

Annars ser jag Love Guru som går på tv ikväll. Har bara sett början på den, typ 5 gånger, men aldrig resten. Så nu kanske jag kan få se hela. Låter som en plan..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback