RSS 2.0

dagens + och -
2011-11-23 21:39:03 | allmänt | Kommentera här! 0



Dagens plus

+ Hade sovmorgon. Välbehövligt!

+ Vaknade upp i världens skönaste säng! Pappa kollar om han sover bättre i min eller Mimmis säng istället för
hans och mammas vattensäng. Så igår bytte vi. Typ det lyckligaste ögonblicket i mitt liv..

+ Fick tillbaka min religionsuppgift som jag trodde att jag skull totalfaila på. Fick VG-MVG! :D

+ Det var palt på skolan. Palt är gott. Med mycket smmmmööörrr såklart!

+ Vi skrev rätt så mycket på affärsplanen idag. One bit closer to the goal!

+ Fick hem några rabattcheckar från H&M, kommer att passa bra med tanke på att jag måste köpa ex antal kilo smink när jag får mitt nästa studiebidrag...the ugly truth

+ Har bakat muffins from heaven!


Dagens minus

- Höll på att halka X antal gånger idag. Har typ fått nackspärra eftersom jag har varit helt spänd i hela kroppen hela dagen, för att vara så koncentrerad som möjligt på att inte ramla!

- Har haft ont i huvudet hela dagen. Undrar om det kanske är en liten förkylning på G eller (God please, say it's not it) migrän.

- Fick paltkoma. Och åt för mycket smmmmööörrr.

- Har inte gjort min läxa. Bara skjuter den framför mig hela tiden!

- Var tänkt att jag skulle göra en liten speciell grej under kvällen, men den idén gick i kras.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback