RSS 2.0

resultatet 3 tvättar senare
2011-05-28 18:30:11 | | Kommentera här! 2



Ni märkte kanske att jag hade lite småpanik imorse över min frilla som blivit omvandlad till en grå klump. Så här ligger det till just nu. Duschade tre gånger och la in en hårinpackning. Detta gjorde så att det mesta av den gråa nyansen försvann. Så nu är det faktiskt ganska snyggt ändå. Det är askblont helt enkelt. Jag tror att jag blev mest upprörd för att jag var så säker på hur jag ville ha det. Hade en klar bild i huvudet att jag ville ha kritvitt hår. Det var nog mest lite chock över att få grått istället för vitt. Var inte riktigt tänkt så.

Men nu känns det ändå väldigt bra. Ska låta håret blekas på egen hand i sommar. Grät floder imorse (jag vet, jag är patetisk), men nu känner jag "I can work this shit". Bilderna luras lite, är liiite gråare i tonen.




Anonym

du kan ju gå till en frisör och få det riktigt vitt! kram!

2011-05-28 @ 18:36:07
FRIDA

Det blir aldrig som man tänkt sig.. så himla typiskt :)

2011-05-28 @ 19:35:44
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback