RSS 2.0

muscusi miscuuusi lilla bloggen
2011-05-29 20:01:35 | | Kommentera här! 0



Har spenderat hela dagen bland massa med fika och släkt. Rullar praktiskt taget fram och funderar på att det kanske är dax för att gå i ide.

Borde dra tummen ur arslet och plugga biologi (har prov på onsdag), men min vilja dras till andra betesmarker. Känner mig alldeles för slö och oengagerad. Min hjärna har officiellt tagit sommarlov och min kropp håller på att slinka med i sommarresväskan den med. Bara att knäcka kodlåset så är den med!

Gråter flooooder (bokstavligen) över att jag har min sista megasuperduper långa sovmorgon imorgon. Te2a:s omtalade marodörsovmorgon har praktiskt taget nått sitt slut! Goodbye my lover!

I'll miss you som om du vore en av farmors bullar! ♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback