RSS 2.0

I believe I can fly
2011-05-26 18:11:17 | | Kommentera här! 0



En bild på när jag precis hade klippt mig kort.

Den här dagen blev helt okej. Hade bra vibbar imorse och kom hem med bra vibbar. På engelskan såg vi film och på NKn gick vi igenom frågorna till provet som vi har imorgon. Väldigt skönt att jag hade varit en bra elev och gjort dem hemma när jag var sjuk. Gillar min hjärna ibland. Synd bara att min kropp inte alltid hänger med.

Nu ska jag försöka ta mig an naturkunskapen. Känner mig pretty relaxed. Kan mestadels av svaren på frågorna. så nu är det bara att låta dem borra sig in i skallen och stanna där tills provet är över. Sedan är det fritt fram att sippra ut igen.

Så kvällens planer är:

- Plugga NK
- Ansiktsmask
- Fixa naglarna
- Komma ihåg att leva

Eftersom jag är sååå opålitlig så kan naglarna glömma sin dröm om att bli fixade..

PUNKT.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback