RSS 2.0

beställning
2011-05-30 18:25:44 | | Kommentera här! 2



ÄNTLIIIGEN ÄR DEN MIN!
Har (som ganska många andra) spanat in denna kavaj ända sedan den kom, men har alltid kännt att den har varit för dyr för min smala plånbok. Men nu är den på rean och då slår jag såklart till! Vitt är så sjukt snyggt. Så denna kommer att vara en favorit under svala sommarkvällar med en blommig blus. Synd bara att den kommer vecka 23. Det sämsta med H&M, det tar sjukt lång tid att få sina beställningar.

Det finns även mycket annat på rean nu när det har fyllts på med fler godbitar. Så passa på mina vänner innan allt tar slut!


CISSI

beställde den också, visst är det den där som är lite tunn typ? asså tunnare tyg än vanligt kavajtyg :)



vad tog du för strl?

2011-05-30 @ 19:05:25
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
CISSI

och vadå synd att den kommer vecka 23, vecka 23 är ju nästa vecka? :D

2011-05-30 @ 19:22:01
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback