RSS 2.0

rummet som gud glömde
2011-03-27 11:54:56 | | Kommentera här! 1

Här nedanför kan ni se vad jag har framför mig under den första delen av eftermiddagen. Har sagt till mig själv flera gånger att jag MÅSTE få bättre ordning i mitt rum (var ett av mina nyårslöften - ej uppfyllt). Att det ska vara så himla svårt!? Sitter typ aldrig i min fotölj, kanske för att jag inte spenderar så mycket tid i mitt rum, eller för att det aldrig går att sitta i den. Men det är en av de skönaste fotöljerna som finns.




Kanske bäst att sätta igång...

puss

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) jorå :) Deltog du i earth hour igår då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-27 @ 14:28:11
URL: http://sannalitens.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback