RSS 2.0

Ny haircut?
2011-06-21 19:43:00 | skönhet | Kommentera här! 3



Är ganska less på att min frilla är i en mellanfas. Den är varken eller. Jag känner att när jag redan har gått halvägs, varför inte gå hela vägen och raka mig på sidorna och bak (har tidigare bara klippt kort). Inte helt skallig, men väldigt kort! Det växer ju ut hur snabbt som helst, så jag behöver ju inte ha det länge om jag skulle bli missnöjd.

Är sugen på att klippa mig så som Robyn har nu. Klippa en kortare lugg så jag kan kamma fram den om jag vill och ha den åt sidan om jag vill. Min lugg är så lång att jag bara skulle se emo ut om jag gjorde det nu. Skulle även vilja ha kritvitt hår (försökte att fixa det men det blev helt total fail). Hmm...jag tror att det kan vara något. Gillar även de skarpa linjerna (mönstret) hon har på sista bilden!

Skulle det funka eller inte?? Skulle det bli bra eller är jag helt ute och cyklar??
Vill gärna ha era åsikter! ♥
Trackback