RSS 2.0

midsommar
2011-06-24 13:22:00 | outfits | Kommentera här! 0




| Topp Åhlens (NY) | Halsband Ur&Penn | Orange nagellack H&M |

Har precis gjort mig klar inför kvällens middag. Blir inget speciellt, bara lite gomiddag med kusinerna. Sedan ska jag spendera kvällen med världens finaste ♥ Kommer säkert att bli superbra! Vi har kanske tänkt att starta ett Harry Potter - maraton! Med målet att se alla Harry Potter - filmerna innan sista filmen kommer ut på bio den 13 juni! Vi får ju se hur det går..

Har förresten på mig en ny topp. Köpte den på rean för några dagar sedan. Det är en sådan där "kantarelltröja", men den är snyggare än de flesta sådana toppar jag har provat tidigare. Ratade dem tidigare och har på mig en nu. Tur att man har all rätt att ändra sig i Sverige. Annars hade jag varit scruuuude!

Ha en finfin midsommar ♥
Trackback