RSS 2.0

fullt upp din lilla tupp
2011-06-26 22:07:00 | allmänt | Kommentera här! 1

Har verkligen haft fullt upp idag. Har målat (mer klirr i kassan), beställt saker (mindre klirr i kassan, ätit på restaurang (ingen ändring på klirret i kassan) och spelat volleyboll (mer sand i kassan). Så denna dag har varit helt bloggfri för min del, som ni kanske ser...hehe.

Har grymt många beställningar som kommer hem till mig nu till veckan. Kommer att bada runt i alla paket som kommer att flöda in. Faktiskt så består ett paket av saker so,m jag behöver, wooow händer typ aldrig! Men ibland måste man köpa saker som man behöver fast egentligen inte skulle orka köpa annars.

Har även fyndat lite i Nelly-rean som började idag, så där rök hela "köpa saker som man behöver" - grejen. Höll mig i ca 1 dag. Grattis till mig...

Trackback