RSS 2.0

5 saker...
2011-06-20 14:00:00 | allmänt | Kommentera här! 0


...ni kanske inte visste om mig.

1. Jag ogillar när människor smaskar - Visst kan jag leva med det lilla smaskandet som faktiskt uppkommer hos alla (inklusive mig) när man äter, men att sitta med munnen öppen och inte ens bry sig om att visa "hänsyn" gör mig irriterad. Jag vill inte se hur maten finfördelas i en öppen mun och höra det smaskande och schaskande ljudet. Låt maten tysta munnen!

2. Jag låter mina tånaglar växa alldeles för långt - Härligt ämne, jag vet. Men om jag ska vara ärlig så drabbas jag ofta av blånaglar och spruckna naglar eftersom jag nästan aldrig kommer mig för att klippa dem. Detta gäller dock inte mina fingernaglar (de spricker och går sönder innan de hinner bli långa, de är så svaga). Fast nu ska ni ju inte tro att jag inte tar hand om mina fötter, för det är ju inte så. De blir inte äckligt långa utan bara lite för långa än normalt. Som en sammanfattning kan jag säga att jag inte är en tånagelklippare.

3. Jag är gaaalen i fetaost - Känns som att jag har berättat det tidigare. Om jag har gjort det - här kommer då en repris. Jag är in love with fetaost. Förut så åt vi inte det så ofta hemma. Men på senare tid äter vi det väldigt ofta och jag blir helt ärligt aldrig less. Jag skulle kunna byta ut godis mot fetaost. Har dock inte ätit en riktig grekisk sallad, vilket jag har lovat mig själv att hinna göra innan jag dör. Planerar även att skapa mitt eget "fetaost-land" och äta mig tjock på fetaost. Tills jag rullar runt som en fetaostboll...

4. Jag sover oftast i fosterställning - Ända sedan jag var liten så har spenderat mestadels av min sovtid i fosterställning. Har börjat fjuna av lite nu på senare tid, men vaknar oftast i den ställningen fortfarande. Har ingen aning om varför. Jag sover helt enkelt bäst då.

5. Jag har tjockt hår bak och tunt fram - De flesta skulle nog inte tro att jag har så tjockt hår som jag faktiskt har. Har väldigt tunna hårstrån, men har extremt mycket hårstrån bak. Varje gång jag är hos frisören eller om mamma klipper mig blir de alltid lika paff över hur tjockt mitt hår är och hur himla lång tid det tar att klippa det för att det nästan aldrig tar slut. Önskar dock att jag hade haft lika mycket hår fram. Där är det lite åt gullefjun-hållet. Men jag antar att man inte kan få allt...

Trackback