RSS 2.0

the new haircut
2011-07-04 18:56:00 | skönhet | Kommentera här! 4



Var tvungen att göra dem svartvita eftersom färgerna inte funkade till min fördel. Såhär ser min frisyr ut, fast jag måste medge att den är snyggare irl. Det är lite svårt att få frisyren på kort helt enkelt. Dessutom så ser det ut som att jag har pottfrilla, men det är bara luggen som gör så att det ser ut så. Det var faktiskt lite spännandep å stan när väldigt många tittade åt mitt håll. De stirrade inte, men checkade in min frilla.

Det roligaste var ju att en tjej från Megafonen.nu kom fram till mig och frågade om hon kunde ta kort på mig. Hon hade spanat in mig när jag var på CK och tyckte att mitt hår var jättesnyggt! Blev lite paff faktiskt. Men det är alltid kul när någon uppskattar det man har på sig och hur man sr ut.

Länkar till sidan när bilden på mig har kommit in!

Vad tycker ni, förresten?
Trackback