RSS 2.0

Påväg hem!
2011-07-14 20:43:00 | allmänt | Kommentera här! 2

Hej alla glada!
Har haft en liten bloggpaus nu under resan som ni troligtvis har märkt. Vi har gjort så himla mycket under resan och det har varit skönt att inte sitta fastklistrad vid datorn.

Igår var vi på Liseberg (första gången i mitt liv, även första gången i Göteborg). Det var grymt kul förutom att det var så sjukt långa köer! Ville nästan bara slå ner folket som var framför. Vi stod i ungefär en halvtimme för att få åka Balder. Men det var såklart värt det. Synd bara att man står i kö mer än man åker. Dessutom så fick jag ett åkpass (åka hur mycket jag ville), men hann bara åka 5 attraktioner (pågrund av köerna). Men det var kul så länge man kunde åka.

Har även shoppat några gobitar som snart kommer att pryda min framtida klädhäst. Vi ska på IKEA när vi passerar Sundsvall. Kommer att bli awsome!

Är det bara jag som tycker att lunchen är höjdpunkten när man är på IKEA??

SAKNAR ALLA MINA ÄLSKLINGAR I SKELLEFTEÅ!!
Trackback