RSS 2.0

nya skor
2011-07-04 21:00:00 | shopping | Kommentera här! 0



Här är mina nya skor från H&M. De är supersköna förutom att det verkar som att det är fabriksfel på ena skon. Den är mycket större än den andra (och ja, jag vet att jag har lika stora fötter...har mätt dem). Men det funkar ändå. Det lilla problemet som uppkommer är att min lilltå hamnar lite utanför skon. Den får liksom inte vara med riktigt i gemenskapen.

Har tänkt att ha dem på bröllopet. Tror att de kommer att passa utmärkt till min klänning! Det är skönt att de inte är så höga heller. Men jag ska nog även ta med mina gladiatorsandaler utifall att jag måste visa mina grymt snygga dansmoves..

Ni får ursäkta mina korvar till tår. Måste säga att tår är de fulaste kroppsdelarna man har. De är inte vackra! Ser bara ut som några rosa små korvar utan ketchup och senap.
Trackback