RSS 2.0

dagens
2011-01-31 21:19:37 | | Kommentera här! 1






+ Jag klarade kunskapsprovet till körkortet!!!! :D (festar till det litegrann med en smiley) Hade bara 5 fel. Man fick ha högst 13.

+ Åt på stan. Subway aka Subbe är verkligen mums.

+ Har bokat klipptid för att fixa till frillan litegrann.

+ Köpte ett gudomligt snyggt halsband idag. Lägger upp bilder på det imorgon! Visst blir ni nyfikna nu!?

+ Hade min sista körlektion idag! Detta betyder: inget mer uppstigande vid 6-tiden, inget mer jobbigt plugg, inget mer planering för att få ihop allt med skolan. Underbart!






- Var tvungen att kliva upp halv 7 när jag egentligen hade sovmorgon till 25 över ett.

- Hade ont i huvudet hela dagen.

- Har grymt ont i höfterna.

- Tror att jag har blivit mjölkallergiker. Kanske beror på att jag överkonsumerar detta vita guld. Dricker typ 1,5 l per dag...hehe

- Har insett att jag faktiskt har ganska mycket att göra i skolan. Men jag tror (bara tror) att jag ligger bra till. Känns surt att äntligen vara klar med att plugga teori och ändå vara tvungen att plugga som en galning. Det ska då alltid vara någonting!


puss



Linnea

sv: Härligt, jo det är bara bra med mig! :)

2011-01-31 @ 21:26:40
URL: http://liiiinnea.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback