RSS 2.0

söndag
2011-02-20 17:22:11 | | Kommentera här! 1



Om jag ska vara ärlig så har jag inte åstadkommit nåonting idag. Har suttit vid datorn och tvn hela dagen. Försöker att göra det okej genom att tänka på att det har varit skidor på tv hela dagen. I vår familj är det en bra anledning att få sitta och titta på tv mitt på de ljusa dagen. Hehe, mission complete.

Borde egentligen göra engelskaläxan eftersom jag inte har skickat in den ännu. Har varit sjuk så jag har inte orkat göra den klar. Dessutom så funkar inte vårt Word hemma, så det är i princip kört för mig. Jag vägrar att skriva för hand. Aja, jag löser väl detta. Typ. Kanske. Inte.

Tur att jag är en elev som brukar lämna in sakerna i tid. Det kanske blir min räddning denna gång.

puss

t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !

sv; ja jag förstår de :D

2011-02-20 @ 17:46:53
URL: http://thaipinnen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback