RSS 2.0

lovely day
2011-02-24 14:24:26 | | Kommentera här! 1



| Byxor H&M | Topp Monki | Cardigan H&M | Halsband Åhlens |

Den här dagen har faktiskt varit mycket positiv! Det gick super på matten, vi gjorde typ inget på engelskan och jag fick 23 av 24 poäng på NK-provet! Solen skiner på mig just nu. Det är ett som är säkert!

Har inte rikttigt bestämt mig om jag ska fara och träna idag. Min hals är full av kaktus, min näsa rinner som nigariafallet och jag är så himla tät i näsan. Men inget går upp mot lite träning. Kanske blir lite friskare då???

Alltid bra att försöka se möjligheterna!

puss


CISSI

snyrre!

2011-02-24 @ 14:37:31
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback