RSS 2.0

hjälp!
2011-08-21 15:57:00 | mode | Kommentera här! 2




Skolan börjar närma sig och alla mina väskor har gått sönder. Har banne mig inte tänkt att leva igenom skolan med en trasig väska. Problemet är att jag börjar om på tisdag. Antingen har jag tänkt att köpa väskan till vänster som finns på Accent. De har just nu 100 kronor rabatt på alla handväskor, så det skulle vara ett ytterst fint tillfälle att skaffa denna väska som jag har suktat efter i typ ett halvår. Har möjlighet att köpa den imorgon, vilket betyder att jag har en ny väska på tisdag. Det negativa är att den är fejkläder och kommer troligtvis gå sönder som alla mina andra väskor.

Å andra sidan så har jag siktat in mig på väskan till höger som kommer från Asos. Har länge velat ha en sådan modell på en väska. Och den är i äkta läder. Har tidigare ca 680 kronor, men kostar nu ca 350 kronor. Det negativa med denna väska är att det kommer att ta en vecka innan jag får den. Vilket betyder att jag måste gå runt med en trasig väska den första veckan. Ryser vid tanken.

Så nu behöver jag er visdomoch era åsikter, vilken av dem ska jag införskaffa??

Trackback